Pontosan mit tartalmaznak az egyes gyűjtemények?
A gyűjtemények tartalmáról az egyes kiadványok honlapjának Gyűjtemény és GYIK oldalain találsz pontos leírást.
Hány részesek az egyes gyűjtemények?
Az egyes kiadványok hossza eltérő, ezért kérjük, látogass el a kiadványok saját honlapjára, ahol a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) menüpontjában pontos információt találsz erről.
Megvásárolhatok egy sorozatot egyben is?
Nem. A gyűjtemények egyes számai hetente vagy kéthetente jelennek meg újságárus terjesztésben, és ehhez kapcsolódva (általában egy kicsit hamarabb, és küldeményenként 2-4 számot küldve) 4 hetenként küldjük ki előfizetőink csomagjait.
Néhány napja leadtam megrendelésemet, de még semmit sem kaptam. Mit tegyek?
A rendelések feldolgozása és az első előfizetői csomagok kiküldése ennél általában több időt vesz igénybe – ám 28 napnál sosem többet. Ha ennyi idő alatt sem érkezik meg első küldeményed, kérjük, vedd fel kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal – ennek elérhetőségét megtalálod az egyes kiadványok KAPCSOLAT menüpontjában.
Hogyan kérhetem, hogy a Hachette gyűjteményeket házhoz szállítsák nekem?
Egyszerűen csak fizess elő a kiválasztott kiadványunkra, vagy rendelj utánrendeléssel a már megjelent számok közül honlapunkon – ezeket az általad választott címre házhoz szállítjuk.
Alapesetben az előfizetői csomagokat és utánrendelői küldeményeket a GLS-sel szállítjuk, de választhatsz MPL-es kiszállítást is. Fontos, hogy a GLS-sel történő szállítás előfizetőknek ingyenes, az MPL-es kézbesítésnek viszont költsége van; ezt mindenképp’ mérlegeld választásod előtt! Az aktuális díjakat a kiadványok GYIK-jében és a megrendelő oldalon is láthatod.
Kérhetem a megrendelt küldeményeim kiszállítását Magyarországon kívüli címre is?
Nem, ajánlatunk csak Magyarország területén érvényes.
Kérhetem küldeményeim kiszállítását lakcímemtől eltérő címre is?
Igen, természetesen – küldeményeidet bármilyen Magyarországi címre kiszállítjuk. Ha küldeményeid kézbesítéséhez a GLS-t választottad, csomagjaid kiszállítását GLS csomagpontra vagy csomagautomatába is kérheted.
Kérhetem a házhozszállítást konkrét napra/napszakra is?
Nem, ez sajnos nem lehetséges.
Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
Erről az egyes kiadványok honlapján tájékozódhatsz. Alapesetben az előfizetők számára a GLS-el történő házhoz vagy csomagpontra szállítás ingyenes, csak az utánrendelés esetén kell külön díjat fizetned ezért.
Megkaptam küldeményemet, de sérült vagy hiányos volt a tartalma. Mi a teendőm?
Amennyiben sérült volt a csomagod tartalma, küldj egy képet a sérült kiadványról a kiadvány ügyfélszolgálatának. A csere pontos menetéről a kiadvány ügyfélszolgálata ad tájékoztatást.
Ha a küldemény nem tartalmazott mindent, amire vártál, szintén az ügyfélszolgálatnak kell jelezned a problémát.
Hogyan fizethetem ki a küldeményemhez tartozó számlát?
A küldeményed ellenértékének kifizetéséhez a következő lehetőségek állnak rendelkezésedre:
1) sárga csek, melyel bármely postahivatalban és csekkautomatánál fizethetsz, vagy
2) banki átutalás (ilyenkor ne feledd rendelésazonosítódat is megadni az utalás közlemény rovatában), vagy
3) online bankkártyás fizetés, a következő módokon:
- a kiadvány honlapján a Fizetés menüpontban
- a SUMMA mobilalkalmazáson keresztül, vagy
- az elofizetes.suvet.hu címen elérhető online ügyfélszolgálati oldalon.
A bankkártyás fizetéshez szükséged lesz a hatjegyű partnerazonosítód és a négy karakterből álló PIN kódod megadására. (Mindkét azonosítót megtalálod az első előfizetői csomagodhoz mellékelt tájékoztatón, vagy a küldeményekben található csekkes levél vagy tájékoztató jobb felső sarkában; ha egyik helyen sem találod, keresd fel a kiadvány ügyfélszolgálatát.)
Menni időm van kifizetni a megkapott előfizetői küldenény árát?
Az átvétel után 14 nap áll rendelkezésedre arra, hogy a küldeményed árát kifizesd.
Elvesztettem a csekkemet – így hogyan tudom kifizetni a kapott küldemény árát?
Lépj kapcsolatba a kiadvány ügyfélszolgálatával, jelezd a problémát, és küldünk neked pótcsekket.
Fizetési emlékeztetőt kaptam – mit tegyek?
Ha fizetési emlékeztetőt küldtünk, az azt jelenti, hogy már kézhez vett csomagod ellenértéke nem érkezett meg hozzánk. Kérjük, fizesd be gyorsan az elmaradt díjat, hogy gyűjteményed következő darabjait is elküldhessük Neked. Ha nem kaptad volna meg a küldeményt, amiről a fizetési emlékeztető szól, keresd a kiadvány ügyfélszolgálatát.
Fizetési emlékeztetőt kaptam, de biztos vagyok benne, hogy minden átvett küldeményemet kifizettem. Mit tegyek?
Javasoljuk, hogy lépj kapcsolatba a kiadvány ügyfélszolgálatával. Ennek elérhetőségeit az egyes kiadványok honlapjának KAPCSOLAT menüpontjában és a GYIK-ben is megtalálod.
Újságosnál vásárolok és lemaradtam pár számról – hogyan szerezhetem meg ezeket
Gyűjteményeink korábbi lapszámait – amennyiben van még készletünk belőle – utánrendelésben vásárolhatod meg.
Utánrendelést az egyes kiadványok honlapján, telefonos ügyfélszolgálatunkon (száma: (06 1) 3586633) az elofizetes.suvet.hu oldalon vagy a SUMMA mobilalkalmazásban adhatsz le. Az utánrendelt kiadványokat is házhoz szállítással juttatjuk el hozzád.
Az utánrendelési feltételekről az egyes kiadványok honlapjainak GYIK és UTÁNRENDELÉS oldalain tájékozódhatsz.
Hány számot rendelhetek utánrendelésben?
Egyszerre legfeljebb 10 számot rendelhetsz a kiválasztott gyűjteményből utánrendelésben – hacsak más korlátozást nem találsz az adott kiadvány saját oldalán. (Olykor előfordul, hogy csak akkor tudjuk biztosítani, hogy minden érdeklődő vásárolhasson utánrendelésben, ha csökkentjük a megvásárolható példányok számát.)
Hogyan mondhatom le előfizetesémet?
Előfizetésedet bármikor lemondhatod. Ehhez lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, vagy küldd vissza utolsó, még ki nem fizetett küldeményedet az átvételt követő 14 napon belül.
Hogyan és mire használhatom az online ügyfélszolgálatokat?
Annak érdekében, hogy kérdéseidre gyorsan választ kaphass, többféle lehetőséget is kínálunk. Online ügyfélszolgálatunk az elofizetes.suvet.hu címen érhető el, SUMMA mobilalkalmazásunkat pedig letöltheted a Google Play áruházból, a Huawei AppStore-ból, és az AppStore-ból is.
Ezek használatához minden esetben hatjegyű partnerazonosítód és a négy karakterből álló PIN kódod megadására van szükség – mindkettőt megtalálod minden előfizetői küldeményedben. Az online alkalmazásokban:
- Megtekintheted a küldeményeidhez kapcsolódó eseményeket, nyomon követheted a kézbesítés menetét, és kényelmesen (bankkártyával) kifizetheted a csomagjaid ellenértékét.
- Ellenőrizheted a megrendeléseidhez megadott személyes adataidat, változásukról gyorsan és egyszerűen értesítheted ügyintézőinket.
- Ha a beállított kézbesítési cím helyett a küldeményeidet GLS postapontra vagy csomagautomatába szeretnéd kérni, keresőnk segítségével kiválaszthatod a legmegfelelőbb átvevőhelyet.
- Értesülhetsz a soron következő küldemény(ek) feladásának várható időpontjáról és tartalmáról.
- Üzenetet küldhetsz, és probléma esetén – akár fényképet is mellékelve – gyorsan értesítheted az ügyfélszolgálatunkat.
- Rendelést adhatsz le a már megjelent lapszámokra.